Raamatupidamise teenused
Iga ettevõte sõltumata suurusest, käibest ja tegevusvaldkonnast peaks oma kulutusi ja sissetulekuid jälgima. Pakume raamatupidamisteenuste täispaketti mikro-, väike- ja keskmise suurusega ettevõtetele.
Kvaliteetsed raamatupidamisteenused tagavad heaolu, pidevalt kasvavaid sissetulekuid ja minimaalseid kulusid. Meie spetsialistide meeskond hoolitseb ettevõtte eest ja pakub professionaalseid raamatupidamisteenuseid, optimeerides riske, vähendades kulusid ning parandades teie ettevõtte protsesside kvaliteeti ja tõhusust.
E Consult OÜ raamatupidajad tegelevad pidevalt enesetäiendamisega, süvendavad oma teadmisi, töötades erinevate omandivormi struktuuridega. Jälgime pidevalt muudatusi seadusandluses ja oleme alati uuendustest teadlikud.
Meiega on kindel!
Meie raamatupidamisteenused:
- arvestuse pidamine;
- deklaratsioonide õigeaegne esitamine Eesti Maksuametile;
- töötajate registreerimine ja palgaarvestus;
- statistiliste aruannete koostamine;
- majandusaasta aruande esitamine äriregistrile sõltumata tegevuse olemasolust;
- ja muud
Hind on peamine raamatupidamisteenused:
- kuni 30 – 100€
- 31-50 – 125€
- 51-70 – 145€
- 71-100 – 175€
- 101-150 – 225€
- 151-200 – 275€
- üle 200 – 1,20€ dokument
*(tehingute arv kuus/maksumus)
Toimingute all peame silmas ostu-ja müügiarveid, tšekke, pangaülekandeid, kviitungeid ja maksekorraldusi, kaupade või põhivara mahakandmist või registreerimist, lepinguid ja eksporti või importi kinnitavaid dokumente.
Vaatamata sellele, et raamatupidamine on täppisteadus, on iga meie kliendi olukord ainulaadne, seetõttu valime koos teiega kõige mugavamad töötingimused, teeme kindlaks koostöö spetsiifika ja aitame Teie ettevõttel järjele jõuda.
Ootame teie päringut!
Standart
- Ei ole VAT numbrit
- Ei ole palgatöölisi
- Kuni 100 toimingut aastas
- 2 tundi nõustamist
Raamatupidamise lisateenuste maksumus:
- Raamatupidamisnõustamine — alates 100 EUR/h sõltuvalt küsimuse keerukusest
- VAT numbri saamine — 100 EUR
- EORI numbri saamine — 65 EUR
- Statistikaaruande esitamine — 100 EUR
- 1 töötaja palgaarvestus — 5 EUR
- Aastaaruande koostamine — al 100 EUR
- Kliendi arve koostamine (sõltuvalt keerukusest) — 1-5 EUR